سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره آموزشی اختیار معامله سکه ، زعفران و سهام

بازار آپشن که بازار اختیار معامله هم به اون میگن، یک بازار بسیار جذاب در جهان هست که تازه در ایران به صورت رسمی توسط سازمان بورس شروع به فعالیت کرده ، و شما می‌توانید در بازار اختیار سکه ، زعفران و سهام فعالیت کنید و با چند برابر دارایی خودتان(قابلیت اهرم) معامله بزنید. اختیار معامله بهترین مکمل برای بازار آتی و سهام هست و ریسک این دسته از دارایی‌ها را پوشش می دهد. در این بازار معامله‌گر می‌تواند فقط با دید نوسان گیری استراتژی‌های متنوعی پیاده‌سازی کند و در صورت صحت تحلیل، از نوسانات بازار، به سود برسد. که این تنها یکی از ویژگی‌های منحصر به ‌فرد این بازار هست. 

 

چرا یادگیری اختیار معامله (option) بسیار ضروری هست؟

در حال حاضر می‌توانید در بازار آپشن سکه ، زعفران و سهام فعالیت کنید و با چند برابر دارایی خودتان با قابلیت اهرم معامله بزنید. مثلا اگر قیمت سکه حدود 30 درصد نوسان کند و شما اگر به جای سکه، آپشن سکه را بخرید یا بفروشید، حدود 100 درصد سود بدست می آورید.

سرفصلهای دوره اختیار معامله سکه ، زعفران و سهام:

1) آشنایی با اصول قراردادهای اختیار معامله (option) (اختیار خرید و اختیار فروش)

2) آشنایی با قوانین قراردادهای اختیار معامله (option) (اختیار خرید و اختیار فروش) سکه ، زعفران و سهام3) ارزشگذاری قراردادهای اختیار معامله(option) اختیار خرید و اختیار فروش

4) استراتژی های مهندسی ریسک با قراردادهای اختیار معامله (Option) در شرایط مختلف اقتصادی( سود گرفتن چه در بازار رنج ، چه در بازار صعودی و چه در بازار نزولی)


5) آشنایی با نحوه معامله زدن در بازار اختیار سهام

 

 

ویژگی بارز دوره:

ویژگی بارز دوره این هست که به دور از مطالب تئوریک و بسیار کاربردی تهیه شده و برای همه افراد ، با هر سطح علمی قابل استفاده هست.

نحوه دریافت دوره:

بلافاصله پس از ثبت نام در سایت ، دوره را داخل پنل کاربری خودتان دانلود می کنید و برای همیشه قابل دانلود هست.